loading...
دانلود جدید ترین بازی های دنیا
صادق بازدید : 135 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی زیبا و فوق العاده ی Crysis 3 

برای Xbox 360 و با حجم 7.6 گیگ

بازی Crysis 3 xbox360

پس از قرار دادن بازی بسیار زیبای Crysis 3 برای PC این بار در سایت ما بازی فوق العاده ی Crysis 3 برای Xbox 360 برای دانلود به صورت کامل قرار داده شد تا هموطنان ما در صورت دلخواه بتوانند به راحتی برای دانلود این بازی و نخریدن آن اقدام کنند که برای این کار کافی است به ادامه ی مطلب بروید .

سومین قسمت از Sandbox Shooter بزرگ Crytek در حال ساخت است و طبق گفته Cevat Yerli شانزدهم همین ماه میلادی به طور رسمی رونمایی خواهد شد.
اولین گمانه زنی ها با لیک شدن زودتر از موعد مقرر باکس آرت بازی در وبسایت Origin زده شد. 
اولین اطلاعات بازی نیز از طریق یک وبسایت روسی لیک شده است:



  • شاهد یک نیویورک تخریب شده خواهیم بود که اکنون تقریبا به یک جنگل تبدیل شده است.
  • Crytek قول ساخت بهترین FPS Sandbox موجود را داده است.
  • در کنار Premium Edition، بازی دارای پک Hunter Edition نیز خواهد بود.
  • پلتفرم های PC، PS3 و X360 میعادگاه گیمرها با Crysis 3 خواهد بود.
  • بازی در بهار 2013 عرضه خواهد شد.
صادق بازدید : 585 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی فوق العاده و زیبای جنگی Call Of Duty 4 : Modern Warfare

مخصوص کامپیوتر و با حجم 1.8 گیگ

call of duty 4 modern warfare 1

چهارمین سری از بازی بسیار زیبا و مشهور Call Of Duty به نام Modern Warfare 1 نام دارد که چندین سالی است که راهی بازار شده اما برای اولین بار این بازی به طور کامل در اینترنت و برای دانلود شما عزیزان قرار گرفته است تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی آن را دانلود کنید و کرک شده آن را بازی کنید! برای دانلود بازی زیبای Call Of Duty 4 : Modern Warfare 1 برای PC به ادامه مطلب بروید.

صادق بازدید : 182 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Metal Gear Rising نسخه ی Deluxe 

مخصوص سونی 3 PS3 با حجم 23 گیگ

بازی metal gear rising

کسی نیست که دیگر نام سری بازی های Metal Gear Solid و سازنده اش Hideo Kojima به گوشش نخورده باشد. بعد از عرضه شماره چهارم این سری به صورت انحصاری برای کنسول PS3، شماره بعدی این سری با نام MGS Rising به صورت مولتی پلتفرم و در سبک جدید Lightning Bolt Action عرضه خواهد شد. نمایش های جذاب، نوید از یک عنوان پرخشونت و زیبا را می دهد.

برای دانلود و مشاهده ی سایر اطلاعات نسخه ی بازی Metal Gear Rising Revengeance با حجم 23 گیگ برای PS3 به ادامه مطلب بروید.

صادق بازدید : 375 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی شبیه سازی هواپیما و هواپیماهای جنگی HyperSonic 4

برای کامپیوتر و با حجم 1.32 گیگ

بازی هواپیمایی جدید

HyperSonic یک بازی زیبای هواپیمایی و اکشن می باشد و در آن شما در نقش یک خلبان هواپیمای جت و جنگی ظاهر می شوید و ماموریت های مختلف را پیش می برید . هیجان این بازی آدرنالین شما را بالا خواهد برد!این بازی برای پلتفرم PC بوده و با فرمت  Image Iso می باشد و برای اجرای آن پس از دانلود نیاز به برنامه هایی چون POwer ISO یا  Clone cd virtual drive دارید.

برای دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب بروید.

صادق بازدید : 131 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی فوق العاده ی Metal Gear Rising Revengeance برای X360

با حجم 8 گیگا بایت

بازی جدید Xbox 360

کسی نیست که دیگر نام سری بازی های Metal Gear Solid و سازنده اش Hideo Kojima به گوشش نخورده باشد. بعد از عرضه شماره چهارم این سری به صورت انحصاری برای کنسول PS3، شماره بعدی این سری با نام MGS Rising به صورت مولتی پلتفرم و در سبک جدید Lightning Bolt Action عرضه خواهد شد. نمایش های جذاب، نوید از یک عنوان پرخشونت و زیبا را می دهد.

این بازی در اول اسفند امسال در بازار جهانی عرضه شد و ما شما هم اکنون به صورت کاملا رایگان ! برای شما عزیزان برای دانلود قرار دادیم. برای دانلود بازی و مشاهده ی سایر اطلاعات بازی کافی است به ادامه مطلب بروید.

صادق بازدید : 214 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی سوم شخص و فوق العاده زیبا و گرافیک بالای Crysis 3

مخصوص Pc با حجم 8.5 گیگ

بازی Crysis 3

سومین شماره از شوتر اول شخص تحسین شده Crytek که بار دیگر قصد دارد مرزهای گرافیک تکنیکی را پشت سر بگذارد. حوادث بازی تقریبا 20 سال بعد از شماره دوم به وقوع خواهد پیوست و شما این بار با نیویورکی تخریب شده و نیمه جنگلی مواجه خواهید شد.

این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و می تواند شما را به دنیایی زیبا و پر از ماجراهای کوچک و بزرگ راهنمایی کند و شما را متحیر زیبایی های گرافیکی بازی Crysis 3 بگرداند.

برای مشاهده ی سایر اطلاعات و همچنین دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.

صادق بازدید : 326 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)


Tomb rider

در دنیای بازی ها تا به حال به چند جزیره پا گذاشته‌اید و اتفاقات و مراحل را در آن سپری کرده‌اید؟Crysis ؟ Farcry3 یاDead Island؟ زمانی که وارد این جزیره‌ها شدید چه حسی به شما دست داد؟ همیشه با فضایی آرام و دلنشین، جنگل‌های سرسبز، اقیانوس آرام، آواز پرندگان، آسمانی آفتابی و دورنماهایی دیدنی رو به رو شدید. اما چه می‌شد اگر این‌بار از یک بعد دیگر به فضای جزیره نگاه کنیم؟ به جای زمین پوشیده از سبزه و چمن، سنگ‌ها و صخره‌های خشن کف پایمان را لمس کند، ابرهای سیاه و گریان مانع از قدرت‌نمایی خورشید شوند، رعدوبرق هراَزگاهی دل ابرها را پاره کند تا خودی نشان دهد و معبدهای عظیم و کوههای سر به فلک کشیده جوی خوفناک را برایمان به تصویر بکشند؟ خوب به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده تا به چنین جزیره‌ای سفر کنیم و اتفاقات مختلف را در آن سپری کنیم، زیرا قسمت جدید Tomb Raider بعد از چند سال غیبت با حس و حالی تازه بازگشته است.

برای مشاهده ی سایر اطلاعات و همچنین دانلود بازی Tomb Raider برای X Box 360 به ادامه مطلب بروید.

صادق بازدید : 252 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی زیبای اکشن و ماجراجویی Brutal Legend برای PC

با حجم 7.5 گیگ

بازی جدید 2013

شرکت Double Fine امروز رسما تایید کرد که بازی Brutal Legend که در سال 2009 برای کنسول های PS3 و XBOX360 عرضه شده بود، برای PC هم منتشر خواهد شد. این بازی برای پیش فروش در Steam به مدت محدودی به قیمت 15 دلار آماده است به طوری که در زمان عرضه نسخه کامل بازی، قیمت این بازی به 20 دلار افزایش می یابد.

کسانی که نسخه پیش فروشی بازی را تهیه کنند زودتر می توانند از بخش MultiPlayer Beta این بازی استفاده کنند، همچنین می توانند دو آیتم انحصاری بازی Team Fortress 2 را که شامل، موی Eddie Riggs و گیتارش می باشد را داشته باشند.

نسخه PC این بازی، همچنین شامل آخرین DLCهای منتشر شده برای کنسول ها می باشد. این DLCها عبارتند از: Tears of the Hextadon و The Hammer of Infinite Fate. بعلاوه در این نسخه، جزییات تصاویر و کارایی افزایش و پیشرفت داشته است.

برای دانلود این بازی و مشاهده ی سایر اطلاعات به ادامه مطلب بروید.

صادق بازدید : 281 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی فوق العاده ی Tom Clancy's HAWX 2 مخصوص PC

با حجم 2.67 گیگ محصول شرکت Ubisoft

بازی جدید 2013 Hawx

می شد گفت قبل از این عنوان رقیبی برای سری Ace Combat وجود نداشت. اما یوبی سافت این ریسک را به خود خریده و وارد رقابت با این عنوان بزرگ شد. شماره اول بازی با کم و کاستی هایی که داشت توانست امتیازات خوبی را بگیرد. حالا دومین شماره از این بازی باز هم شما را درگیر نبردهای هوایی هیجان انگیز خواهد کرد.
بازیهای شبیه ساز و بطور کلی هواپیمائی در صورت عدم وجود تکنولوژی های جدید و تنوع در مراحل، بعد از مدت کوتاهی خسته کننده خواهند شد. ولی آیا HAWX2 واقعا یک شبیه ساز است؟ متاسفانه با وجود تلاشهای سازندگان و وجود حالت های مختلف، H.A.W.X 2 هم از این قاعده مستثنی نیست. با این حال در مقایسه با نسخه ی قبلی و عدم وفور بازیها در این سبک، عنوانی جالب به نظر میرسد.H.A.W.X 2 از آن دسته از عنواینیست که به سرعت معرفی شده و حدودا دو هفته بعد از معرفی منتشر شد.

اکنون شما در سایت ما می توانید این بازی زیبا و هیجان انگیز را به طور رایگان و لینک های سالم دانلود نمایید و استفاده کنید. برای دانلود این بازی کافی است به ادامه مطلب بروید.

درباره ما
بهترین مکان برای دانلود جدیدترین بازی های بازار برای انواع پلتفرم ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 110
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 1,002
  • بازدید کلی : 20,003